Prekių pristatymas

Pristatymo būdas

4BACK.lt parduotuvėje gali būti taikomi pristatymo būdai:

  • Omniva Paštomatas
  • LP Express Paštomatas
  • Venipak Paštomatas
  • Pristatymas į namus (Omniva kurjeris)
  • Pristatymas į namus (LP Express kurjeris)
  • Pristatymas į namus (Venipak kurjeris)

Įkainiai priklauso nuo tiekėjo tos dienos taikomų pristatymo įkainių, jie būna paskaičiuojami užsakant prekes prekių krepšelyje (pasirinkus norimą pristatymo būdą). Jei prekių krepšelyje prie pasirinkto pristatymo būdo nėra nurodyta kaina, vadinasi pristatymas, pasirinkus būtent tą pristatymo būdą, jums nieko nekainuos.

Prekių pristatymo taisyklės

  1. 4BACK.lt įsipareigoja prekes pristatyti Klientui ne vėliau kaip per 10 darbo dienų (dažniausiai pristatoma per 1-3 darbo dienas.) nuo patvirtinimo apie užsakymo vykdymą išsiuntimą Klientui. Toks terminas netaikomas tais atvejais, kai 4BACK.lt sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Klientas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Klientas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Tokiu atveju, 4BACK.lt įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
  2. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, tam tikrais atvejais pasirinkti prekių pristatymo laiką (nurodomas laiko intervalu) bei asmenį, kuris priims prekes su jo kontaktais (telefonas ir el. paštas).
  3. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis. Klientas neturi teisės reikšti 4BACK.lt pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  4. Prekės, užsakytos 4BACK.lt internetinėje parduotuvėje, pristatomos įgaliotos kurjerių tarnybos (informacijos ieškoti Parduotuvės skiltyje „Prekių pristatymas“). Tais atvejais, kai nustatytu laiku Klientas prekių priimti negali, jis įsipareigoja nedelsiant apie tai pranešti el. paštu klientų aptarnavimo skyriui (kontaktų ieškoti Parduotuvės skiltyje „Apie mus“).
  5. Dėl Kliento kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių įgaliotai kurjerių tarnybai neturėjus galimybių pristatyti prekes, kurjerių tarnyba papildomai derina Klientui tinkamą naują pristatymo laiką. Pakartotinis pristatymas atliekamas ne daugiau kaip du kartus. Klientui tris kartus nepriėmus prekių, prekės grąžinamos 4BACK.lt, o Klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių nepristatymo laiku. Be to, 4BACK.lt visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Klientui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Kliento kaltės arba nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
  6. Jei klientas neatsiima laiku siuntos iš paštomatų ir siuntą yra grąžinama pardavėjui, klientas padengia pristatymo kaštus.
  7. Klientas privalo nedelsiant informuoti 4BACK.lt elektroniniu paštu:
  8. a) jeigu nurodžius dieną, kurią turi būti pristatyta siunta, siunta nėra pristatoma;
  9. b) jeigu kreipiantis į kurjerius nurodytu elektroninio pašto adresu atsakymas į užklausą nėra pateikiamas per 8 darbo valandas arba jeigu kreipiantis nurodytu telefono numeriu nėra pateikiamas atsakymas;
  10. c) jeigu pristatant prekes kurjeris elgiasi nepagarbiai, yra netvarkingos išvaizdos;
  11. d) visais atvejais nedelsiant informuoti 4BACK.lt, jeigu siunta pateikiama pažeistoje, sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje; taip pat tais atvejais, kai siuntoje pateikiamos ne užsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis, nepilnas prekių komplektas.
  12. Visais atvejais, kai kurjeriams pristačius prekes Klientui, siuntos pakuotė yra suglamžyta, šlapia ar kitokiu būdu išoriškai pažeista. Klientas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai Klientas privalo įgyvendinti dalyvaujant kurjeriui. Tokių veiksmų neatlikus, 4BACK.lt atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Klientą dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Klientas nepažymėjo siuntos pristatymo patvirtinime.
  13. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamas prekių komplektas arba pateiktos prekės neatitinka užsakyme nurodytas, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai.
Shopping Cart