Prekių keitimo ir grąžinimo sąlygos

4back.lt e-parduotuvėje įsigytas prekes, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami prekės grąžinimo išlaidas, galite pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos:

  • Apie prekės keitimą ar grąžinimą prašome mus informuoti el. paštu pagalba@4back.lt;
  • Prašome nurodyti užsakymo numerį, grąžintinų prekių sąrašą, pageidautiną grąžinimo datą bei būdą ir sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti pinigus, numerį;
  • Prekes grąžinti galite į LP Express Vilniaus RIMI Rygos paštomatą.
  • Prekių keitimo atveju, taip pat nurodykite ir pageidaujamą prekę;
  • Gavę el. laišką su Jumis susisieksime per 1 darbo dieną;
  • Prekės grąžinimą atlikti prašome tik gavus patvirtinimą;
  • Už prekės grąžinimą atsakingas Pirkėjas. Prekių grąžinimas organizuojamas per LP Express paštomatus.

Prekes turite teisę grąžinti arba pakeisti kitomis, jei:

  • Grąžinama arba keičiama prekė nebuvo Jūsų pradaryta (pakuotės atidarymas, būtinas prekei apžiūrėti, nelaikomas pažeidimu);
  • Prekės nebuvo naudotos ir yra nepraradusios prekinės išvaizdos (netaikoma, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Jūsų gauta prekės pakuotė transportavimo metu yra netekusi prekinės išvaizdos, pažeista (galite jos atsisakyti pristatymo metu, priėmimo važtaraštyje nurodžius priežastį);
  • Jeigu Jūsų netenkina nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, prekę galite pakeisti analogiška kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo preke arba ją grąžinti.

Per 14 dienų grąžinamos prekės privalo būti tvarkingos:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš Pardavėjo;
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi elementai);
  • grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta Pirkėjui;
  • grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš Pardavėjo;
  • Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki Pardavėjo.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė arba gavote ne tą prekę kurią užsakėte, mes įsipareigojame savo lėšomis pasirinktinai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Prekės, kliento pasirinkimu, gali būti grąžintos:

  • Per LP Express paštomatus

Pinigai už grąžintas prekes Jums bus grąžinami bankiniu pavedimu į Jūsų nurodytą sąskaitą, pagal pateiktą raštišką prašymą, per 7 darbo dienas.

Shopping Cart